بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شمال تهران

فیزیوتراپی در شمال تهران

همان گونه که می دانید هر فردی ممکن است با دلایل مختلفی دچار پا درد، کمر درد، گردن درد و یا مشکلات دیگری شود که در چنین مواقعی پزشک مورد نظر چندین جلسه فیزیوتراپی برای فرد تجویز می کند تا با انجام یک سری تمرینات مخصوص فرد بار دیگر توانایی های از دست رفته را باز گرداند و بتواند به روال عادی زندگی خود برگردد.  چنان چه به دنبال بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شمال تهران هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

ویژگی های بهترین مرکز فیزیوتراپی شمال تهران

بهتر است برای انتخاب یک کلینیک فیزیوتراپی به یک سری ویژگی آن توجه کنید که ما در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

  • تخصص و تجربه کافی: دقت کنید که یک کلینیک عالی باید فیزیوتراپیست های حرفه ای و پزشکان متخصص داشته باشد که تحصیلات لازم را در این باره داشته باشند تا بتوانند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
  • اتاق های مجزا: یک کلینیک خوب باید به فکر رفاه حال بیماران باشد و نظر آن ها را در انجام کار ها در اولویت قرار دهد و برای انجام کار های خود اتاق های مجزا داشته باشد .
  • تجهیزات پزشکی:  شایان به ذکر است که چندین تجهیزات برای فیزیوتراپی استفاده می شود و یک کلینیک خوب موظف است که تمام‌ تجهیزات مورد نیاز بیماران خود را فراهم کند تا درمان او به طور کامل انجام شود.
  • دسترسی آسان: یکی دیگر از ویژگی های یک کلینیک خوب دسترسی آسان آن است؛ این که کلینیک در دسترس وسایل نقلیه عمومی یا خودرو باشد و جای پارک مناسبی داشته باشد بسیار مهم است .
بیشتر بخوانید:   فیزیوتراپی برای درمان دررفتگی شانه 

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شمال تهران را چگونه پیدا کنیم

برای پیدا کردن بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شمال تهران می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

  1. پرس و جوی محلی :قبل از هر چیزی برای انتخاب بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شمال تهران بهتر است در منطقه مورد نظر تحقیق کنید و نظر بیمارانی که قبلا به کلینیک های منطقه مراجعه کرده اند . سعی کنید که از اطرافیان خود درباره خدمات کلینیک ها، تجهیزاتی که داشته اند و تخصص پزشکان سوال بپرسید.
  2. سرچ در اینترنت: خوشبختانه این روز ها اینترنت همه ی کار ها را راحت کره است و شما می توانید کلینیک های معتبر نزدیک به خود را پیدا کنید و نظرات مثبت و منفی کاربران را با یک دیگر مقایسه کنید.
  3. بازدید مستقیم از کلینیک: شما می توانید قبل از تصمیم گیری نهایی و بعد از سرچ در سایت های مختلف و پرسش از بستگان به کلینیک مورد نظر خود بروید و تجهیزات، فضای کلینیک و بهداشت محیط را بررسی کنید.

روش های مورد استفاده در فیزیوتراپی

شاید با خود بپرسید که چه کار هایی در فیزیوتراپی انجام می شود و پزشکان از جه روش هایی برای درمان بیماران استفاده می کنند. برای پاسخ به این سوال این بخش را از دست ندهید.

  • تمرین‌ های مخصوص تقویت عضلات: تقویت عضلات تحلیل شده و ضعیف یکی از مهم ترین کار هایی است که در فیزیوتراپی انجام می شود تا عضلات مورد نظر قوی تر شوند و به دنبال آن عمل کرد آن بهتر شود.
  • تمرین های انعطاف پذیر:  فیزیوتراپیست با کمک تمرین های مخصوص محدودیت هایی که در یک سری حرکات هستند را از بین می برند. از همه مهم تر این تمرینات آسیب های مفصلی و عضلانی را کاهش می دهند.
  • تکنیک های دستی: تکنیک های دستی شامل کشش عضلانی، ماساژ، کورکس و دیگر روش هایی که موجب بهتر کردن وضعیت بدن می شوند.
  • درمان با دستگاه های الکترونیکی:  گاهی در جلسات فیزیوتراپی از دستگاه هایی مثل الکترو تراپی، لیزر درمانی، لاغر سازی الکترونیک و غیره استفاده می کنند.
بیشتر بخوانید:   انواع فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در شمال تهران

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

خدمات سئو از محتوامون